Είναι βράδυ κάποιου κρύου Σαββάτου του 2010. Πάνω από την Ελλάδα έχει πέσει η σκοτεινή σκιά του ΔΝΤ και της άγριας κρίσης που παρασύρει τα πάντα.

Ο κόσμος, βυθισμένος στα προβλήματά του, έχει σταματήσει να βγαίνει και να διασκεδάζει. Από πολλά διαμερίσματα, ωστόσο, ακούγονται γέλια μπροστά στις δυνατές φωνές από την τηλεόραση: αυτές του «Mr Εθνικά Μπούτια», Γιώργου Σταυρόπουλου, που κυλιέται στα πατώματα και ουρλιάζει, προσπαθώντας να καλύψει τη φωνή του «Εθνικού Σταρ», Ανδρέα Ευαγγελόπουλου, ο οποίος διαρρηγνύει τα ιμάτιά του ότι μόνο αυτός έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιεί το επίθετο «εθνικός».


Στις συχνότητες μικρών και μεγάλων καναλιών, περιθωριακοί τύποι, διαφορετικές προσωπικότητες, άνθρωποι που ζητούσαν απεγνωσμένα ένα λεπτό δημοσιότητας, που ζούσαν σε ένα δικό τους παραλήρημα και άλλοι που έκαναν την πλάκα τους, αποτέλεσαν τη ραχοκοκαλιά του φαινομένου που ονομάστηκε trash TV (τηλεόραση-σκουπίδια) στην Ελλάδα.

Ο θάνατος του Γιώργου Σταυρόπουλου, ευρύτερα γνωστού ως «Mr Εθνικά Μπούτια» -τίτλου που φυσικά ποτέ δεν του είχε αποδοθεί από κανέναν… επίσημο φορέα αλλά διατηρούνταν καθώς τα βίντεο με τον ίδιο ως πρωταγωνιστή διακινούνται μαζικά έως σήμερα στα social media- την περασμένη εβδομάδα από λοίμωξη, καθώς η νόσος του Πάρκινσον με την οποία έδινε μάχη είχε επιδεινωθεί, έκλεισε ένα κεφάλαιο. Ενα κεφάλαιο του οποίου τα πρόσωπα που πρωταγωνιστούσαν είχαν συχνά, τραγική ή πολύ αλλόκοτη κατάληξη.

Το βιβλίο

«Τι φταίω εγώ, κυρία Τζούλια μου, αν έχω ωραία πόδια, τα εθνικά πόδια;». Με αυτά τα λόγια, ο Γιώργος Σταυρόπουλος, ο οποίος έχει μόλις εισβάλει σε τηλεοπτικό πλατό, αποκαλύπτει ότι δέχεται απειλές από «αγνώστους» για να σταματήσει να εμφανίζεται στην τηλεόραση. Είναι μία από τις πολλές γκραν γκινιόλ εμφανίσεις του ανθρώπου που έζησε μία από τις πιο παράξενες ζωές που μπορεί να φανταστεί κανείς: από δημόσιος υπάλληλος στη ΔΕΗ, μοντέλο του Τσαρούχη και σοσιαλιτέ στην υψηλή κοινωνία, αλλά και πρωταγωνιστής στις πιο περιθωριακές εκπομπές της ελληνικής τηλεόρασης. Ποιος ήταν τελικά ο «Mr Εθνικά Μπούτια»;

Ηταν ο Γιώργος Σταυρόπουλος ένας γραφικός «ημίτρελος», το ψώνιο του οποίου εκμεταλλεύονταν οι τηλεοπτικές εκπομπές;

Στο βιβλίο του, «Πιστοποιητικό Αγνότητας», το οποίο ουσιαστικά είναι μια αυτοβιογραφία του, μιλά για τη σεξουαλικότητά του και περιγράφει πώς έγινε φίλος και εραστής διάσημων, πλούσιων και ισχυρών, αφότου δούλεψε -όπως λέει- ως μοντέλο και μούσα του Γιάννη Τσαρούχη. Το βιβλίο αυτό, καθόλου καθ’ υπερβολή, έγινε ανάρπαστο, εκδόθηκε σε δύο εκδόσεις στις οποίες εξαντλήθηκε και πωλείται μεταχειρισμένο προς… 600 ευρώ από εξειδικευμένο στα βιβλία ιστότοπο! Προσφορά και ζήτηση, βλέπετε, και τώρα που ο «μπούτιας» έφυγε από τη ζωή η ζήτηση ισχυροποιήθηκε ακόμα περισσότερο για ένα βιβλίο που είναι ακριβοθώρητο. Τυπώθηκε σε λίγα αντίτυπα, είναι η αλήθεια, αν και ο ίδιος (ο οποίος τα δώριζε αφειδώς σε όποιον γνώριζε) ισχυριζόταν ότι δέχθηκε απειλές για το βιβλίο και ότι έγινε διάρρηξη στο σπίτι του με στόχο να καταστραφούν τα όποια αντίτυπα. Γιατί; Στο βιβλίο περιγράφει πως όταν ήταν 5 ετών υπέστη σεξουαλική επίθεση από τον ιδιοκτήτη του φωτογραφείου της γειτονιάς του. Αργότερα, ως δηλωμένος gay σε μια βαθιά συντηρητική κοινωνία, έγινε φίλος και συνεργάτης με τον Τσαρούχη, μέσω του οποίου απέκτησε πρόσβαση στα σαλόνια της υψηλής κοινωνίας, γνωρίζοντας από τον Κάρολο Κουν και τον Σταμάτη Κόκκοτα, μέχρι τον Κωνσταντίνο Καραμανλή.

Ο τίτλος

Στην τηλεόραση, την πρώτη του εμφάνιση από την οποία θα ξεκινήσει μια «καριέρα» στην trash TV, θα την κάνει εμφανιζόμενος με το εσώρουχό του, γυμνά πόδια και ψηλοτάκουνα παπούτσια, το 1997, στην εκπομπή της Βίκυς Μιχαλονάκου, «Ερωτοδικείο». Στην εκπομπή εκείνη διαγωνίζεται με τον… κανέναν και κερδίζει τον τίτλο «Mr Εθνικά Πόδια», τον οποίο στις επόμενες εκπομπές η Μιχαλονάκου θα μετατρέψει σε «Mr Εθνικά Μπούτια». Από εκεί προέκυψε η… μνημειώδης κόντρα του με τον έτερο πρωταγωνιστή της trash TV, Ανδρέα Ευαγγελόπουλο, ο οποίος ενοχλούνταν από τον όρο «εθνικά», καθώς διέβλεπε ότι ο Σταυρόπουλος ήθελε να του «φάει» τον τίτλο του «Εθνικού Σταρ» τον οποίο είχε «καπαρώσει» ο ίδιος. Ετσι, αν και ο Γιώργος Σταυρόπουλος αποκαλείτο «Μπούτιας» από το… κοινό του, η κόντρα του με τον Ευαγγελόπουλο συνέχισε να τραβάει και τα επόμενα χρόνια, στις εκπομπές του Φίλιππου Καμπούρη μέχρι και το τέλος της trash TV στα μέσα των 10s.

Διαβάστε επίσης:  Το Ερωτοδικείο, οι εκκεντρικές εμφανίσεις και η κραυγή που έκαναν θρύλο της trash tv τον «Μίστερ Εθνικά Μπούτια»

Ως περσόνα που λάτρευε αυτού του είδους την προβολή και τον χαβαλέ, εμφανιζόταν στις εκπομπές πότε για να αποδώσει με τον δικό του τρόπο αρχαία τραγωδία, την οποία μετέτρεπε σε κωμωδία (γράφοντας ιστορία με την παρατεταμένη κραυγή του), είτε για να επιδείξει τα μπούτια του, είτε για να συμμετάσχει σε σκηνοθετημένους ή μη καβγάδες (οι οποίοι βέβαια εκτόξευαν την τηλεθέαση). Δεν ήθελε και πολύ: αρκούσε να τον βάλεις μαζί με τον Ευαγγελόπουλο, στο ίδιο πάνελ ή να τον αφήσεις να «παίξει» με τον/την καλεσμένο/καλεσμένη σου.

Με το σβήσιμο της trash TV και το πέρασμα των ετών, ο «Μπούτιας» πέρασε στην αφάνεια, όπως και τα άλλα «αστέρια» της. Μέχρι που η Πέπη Τσεσμελή, με ανάρτησή της, ανακοίνωσε ότι ο «Μπούτιας» έφυγε από τη ζωή χτυπημένος από λοίμωξη. Νωρίτερα, έδινε μάχη με την ασθένεια του Πάρκινσον, όντας καθηλωμένος…

Ο «Εθνικός Σταρ»

Εάν, εκτός από τον «Mr Εθνικά Μπούτια», υπάρχει μια μορφή που είναι συνυφασμένη με την trash TV, αυτή είναι του «Εθνικού Σταρ». Τραγουδιστής, ηθοποιός, πανελίστας, εκτροφέας σκύλων, φίλος πλούσιων και ισχυρών, influencer και πολλά ακόμα, ο Ανδρέας Ευαγγελόπουλος, «Ανδρεούλης» ή «Εθνικός Σταρ», όπως του αρέσει να τον αποκαλούν.

Οι «αστέρες» της trash TV: Από τον Μr Εθνικά Μπούτια μέχρι και τον... Κάτμαν - Zapping σε μία τηλεοπτική 30ετία
Ο Ανδρέας Ευαγγελόπουλος στον θρόνο του «Εθνικού Σταρ»

Εδώ, βέβαια, καθόλου αυθαίρετος δεν είναι ο τίτλος του. Υπάρχει, άλλωστε, και σε κρατικό έγγραφο. Στην ταυτότητά του, όταν ο Ανδρεούλης την έβγαλε, ο αστυνομικός που συμπλήρωνε τα στοιχεία του, τον ρώτησε τι επάγγελμα κάνει. «Εθνικός Σταρ», απάντησε ο Ευαγγελόπουλος, και ο αστυνομικός το έγραψε. Ηταν πλέον κατοχυρωμένο. Σήμερα, ο Ευαγγελόπουλος διατηρεί τον -αρκετά ανορθόγραφο, είναι η αλήθεια- λογαριασμό «National Star of Greece» (Εθνικός Σταρ των Ελλήνων), δηλώνοντας ότι τον λένε Αντρεούλη Κουτσομιχάλη Ανδρεαδάκη Τσαμούντ - πρώην Ευαγγελόπουλο, καθώς πήρε -όπως αναφέρει- το επώνυμο του συζύγου του. Εκεί, ανεβάζει τραγούδια που έχει εκτελέσει, όπως κάποια δικά του (π.χ. το «Είμαι ο εθνικός σας σταρ» και την ελληνική διασκευή του «Relax, don’t do it», ή τραγούδια της Εντίθ Πιάφ και τον εθνικό μας ύμνο) και τις απόψεις του για κάποια πρόσωπα που εκτιμά ή… όχι και τόσο. Οπως για παράδειγμα τον Λάκη Λαζόπουλο και την Αλίκη Βουγιουκλάκη.

Αυτό που δεν ξέρει το ευρύ κοινό είναι ότι πριν από 30 περίπου χρόνια, η Αλίκη Βουγιουκλάκη είχε περάσει μια νύχτα τρόμου όταν αστυνομικοί χτύπησαν την πόρτα του σπιτιού της, στην οδό Στησιχόρου, στο Κολωνάκι. «Πρέπει να μας ακολουθήσετε, έχει υποβληθεί μήνυση εις βάρος σας», της είπαν και η Αλίκη βρέθηκε έντρομη, μεσάνυχτα, στο Α.Τ. Κολωνακίου. Οπως της εξήγησαν εκεί, είχε υποβάλει μήνυση εις βάρος της ο Ανδρέας Ευαγγελόπουλος, ο οποίος ισχυριζόταν ότι η Αλίκη, εμφανιζόμενη στην εκπομπή του δημοσιογράφου Παύλου Αλέπη, καπηλευόταν τον τίτλο «εθνική σταρ», τον οποίο έγραφε και στην ταυτότητά του ο Ευαγγελόπουλος. «Καταλάβετέ το! Εθνικός σταρ των Ελλήνων είμαι μόνο εγώ και είναι κατοχυρωμένο από το Υπουργείο Τροφίμων και Εμπορίου σαν εμπορικός μου τίτλος», επιμένει μέχρι σήμερα ο Ευαγγελόπουλος.

Τα πρώτα βήματα

Ο «Εθνικός Σταρ» πάντως, δεν ξεκίνησε ως… σταρ, αλλά ως ηθοποιός. Ξεκίνησε με κάποιες εμφανίσεις σε επεισόδια της σειράς «Τμήμα Ηθών» και στο τελευταίο των «Δύο Ξένων». Από αυτές, λέει ο ίδιος, του «κόλλησαν» το παρατσούκλι «εθνικός σταρ» επειδή ήταν πολύ… τραβηχτικός. Συνέχισε την καριέρα του με παρουσίες σε εκπομπές όπως το «Ερωτοδικείο» και το «Αυτόφωρο», αλλά και δικές του εκπομπές σε κανάλια τοπικής εμβέλειας, όπως το «Φτυάρι» στο TV Magic και έπειτα ως μόνιμο μέλος του πάνελ στις εκπομπές του Φίλιππου Καμπούρη στο Extra3 Channel. Εκεί, στις τελευταίες, έγιναν και οι πιο μνημειώδεις καβγάδες του με καλεσμένους, όπως με τον «Μπούτια» και άλλους, αντεγκλήσεις, απειλές για ξυλοδαρμούς, βαριές προσβολές, ύβρεις, αποχωρήσεις, live λιποθυμίες και καταγγελίες στην Αστυνομία. Ολα τα είχε ο μπαξές!

Οι άλλοι σταρ

Από τις αλήστου μνήμης εκπομπές που μονοπώλησαν το ενδιαφέρον του κοινού για την trash TV από το 2007 έως και το τέλος του φαινομένου (με νούμερα τηλεθέασης που ξεπερνούσαν και το 40% σε όλες τις ζώνες!) προέκυψαν και άλλοι «σταρ», οι οποίοι έβαζαν το δικό τους «αλατοπίπερο» στις εκπομπές, είτε εμπλεκόμενοι σε καβγάδες είτε κάνοντας «περφόρμανς».
Οι «αστέρες» της trash TV: Από τον Μr Εθνικά Μπούτια μέχρι και τον... Κάτμαν - Zapping σε μία τηλεοπτική 30ετία
Ο «Σάκης Ρουβάς του Πειραιά» δοκίμασε την τύχη του και στο «Χ-Factor»

Μία από τις πιο σημαντικές προσωπικότητες εκείνων των εκπομπών, ο αυτο-επονομαζόμενος «Σάκης Ρουβάς του Πειραιά». Ενας νεαρός ο οποίος ονειρευόταν να κάνει καριέρα παρόμοια με του Σάκη Ρουβά, τραγουδώντας το «Μακαρόνια με κιμά» και χορεύοντας όπως ο Sakis. Πίσω από όλη αυτή την πλάκα, βέβαια, κρυβόταν μια τραγική ιστορία. Ο Βαγγέλης, όπως λένε κάποιοι που τον ξέρουν, γνώρισε το σκληρό πρόσωπο της ζωής από μικρό παιδί, όταν τον παράτησαν οι γονείς του. Μεγάλωσε στα παιδικά χωριά SOS, όπου του άρεσε να ζωγραφίζει και να κοπιάρει τις κινήσεις του Κασπάροφ στο σκάκι. Η μοίρα δεν θέλησε ωστόσο να γίνει σκακιστής, αλλά να παλέψει να βρει τον δρόμο του και να καταλήξει μόνος του, να περιφέρεται στους δρόμους του Πειραιά, που είναι σπίτι του. Μοναδική του περιουσία ένα καρότσι σούπερ μάρκετ και ό,τι βρίσκει στα σκουπίδια…

Στις εκπομπές αυτές -δηλαδή τις «Made in Greece», «Δεν ήξερες-δε ρώταγες;» και «Ολα στη φόρα» του Φίλιππου Καμπούρη, θα εμφανιστούν και άλλες περσόνες που, είτε έχουν περάσει από τα «Παρατράγουδα» και το «Κουφέτο» της Αννίτας Πάνια, είτε είναι… πρωτοεμφανιζόμενοι. Μεταξύ τους, ο Γιάννης Κουλάκης, γνωστότερος ως «Κωλοτούμπας» (αφού έκανε διαρκώς κωλοτούμπες στο πλατό) και «Πρόεδρος» (αφού προσπαθούσε να μιμηθεί τον τότε πρόεδρο της Ν.Δ., Κώστα Καραμανλή, υποδυόμενος ότι είναι σωσίας του), που πέρασε επίσης δύσκολα όταν έσβησαν τα φώτα της τηλεόρασης, ως μακροχρόνια άνεργος, τον οποίο είχαν διώξει από το σπίτι που νοίκιαζε. Ή τη Σαντρέλα Ξύστρα (η οποία σήμερα έχει κλειδώσει το προφίλ της στα κοινωνικά δίκτυα με τη φωτογραφία της δασκάλας από το «Καφέ της Χαράς» να χαιρετά- μια τραγική φιγούρα με πικρό τέλος, αφού όλοι κατάλαβαν πως είναι τρελή) μια χορεύτρια-τραγουδίστρια που εμφανιζόταν στις εκπομπές με τον σύζυγό της, τον Ξύστρα, για να τραγουδήσουν και να… τσακωθούν με τον «Εθνικό Σταρ».

Η κόντρα του Ξύστρα και της Ξύστρας (ναι, έτσι τους αποκαλούσαν, μέχρι να στραφούν ο ένας εναντίον του άλλου) με τον «Εθνικό Σταρ» έφτασε μέχρι και στα δικαστήρια, με κατάθεση μηνύσεων! Παρούσες πάντα και άλλες προσωπικότητες είτε από τα παλιά, όπως οι αοιδοί Καλή Φέρρη και Εύη Κρανιδέλη, είτε πολύ νέες, όπως το μοντέλο Ιωάννα Δεμέντη, που από τα πρώτα της βήματα σε πάνελ των εκπομπών με τον «Μπούτια», τον «Εθνικό Σταρ» και τα… άλλα παιδιά, κατέληξε τελικά στις Βρυξέλλες, ως παρουσιάστρια της εκπομπής «24 ώρες Ευρώπη» του Ευρωκοινοβουλίου. Δεν ήταν τραγική η κατάληξη για όλους όσους συμμετείχαν, εκεί, λοιπόν…

Κάτμαν και Ταμπάκης

Μοιάζει, κατά κάποιον τρόπο, με το Παναθηναϊκός - Ολυμπιακός της trash TV. Αν η μία πλευρά είχε ως απόλυτους σταρ τον «Εθνικό Σταρ» και τον «Μπούτια», η άλλη είχε τον «Κάτμαν» και τον Ταμπάκη. Από τα πολλά ταλέντα και «ταλέντα» που «ανακάλυψε» η Πάνια στις εκπομπές της στο New Channel, το Alter και το Open, ξεχώρισαν αναμφίβολα ο Νίκος Κατέλης, τον οποίο η παρουσιάστρια έφτασε να χρίσει μέχρι και… συμπαρουσιαστή λόγω του ιδιαίτερου τρόπου προφοράς των λέξεων, και του Γιώργου Ταμπάκη.
Οι «αστέρες» της trash TV: Από τον Μr Εθνικά Μπούτια μέχρι και τον... Κάτμαν - Zapping σε μία τηλεοπτική 30ετία
Ο Κάτμαν υπήρξε η πιο αναγνωρίσιμη φιγούρα στα «Παρατράγουδα» της Αννίτας Πάνια

Ο πρώτος έγραψε ιστορία χαρίζοντας άφθονο γέλιο με την αμηχανία του σε διάφορες στιγμές των εκπομπών, τις ατάκες, αλλά και τις επικές απαντήσεις του σε ερωτήματα όπως «Η κότα έκανε τ’ αυγό ή το αυγό την κότα;» (αξίζει να αναζητήσετε το βίντεο), ή «“Ποιος γεννά τη μητέρα;”, “Η μητέρα”, “Και ο πατέρας τι κάνει;”, “Καλά είναι!”». Ο Κατέλης, τον οποίο η Πάνια μετονόμασε σε «Κάτμαν», χρησιμοποιώντας τον σε μουσικοχορευτικά και θεατρικά δρώμενα στις εκπομπές της, αντιμετώπισε πρόβλημα υγείας προ δεκαπενταετίας και έκτοτε έχει αποσυρθεί στη γενέτειρά του το Μεσολόγγι.

Στον τόπο καταγωγής του έχει επιστρέψει και ιδιωτεύει σήμερα και ο έτερος σταρ των εκπομπών της, Γιώργος Ταμπάκης. Ο Ταμπάκης έγινε γνωστός όταν, σε εκπομπή της Αννίτας, ερμήνευσε το «Shake it» του Σάκη Ρουβά με τη χαρακτηριστική, πολύ ψιλή φωνή του, τραβώντας την προσοχή της παρουσιάστριας και όχι μόνο. Στις επόμενες εκπομπές κλήθηκε να ερμηνεύσει -με την ίδια τσιριχτή φωνή- άλλα τραγούδια, όπως heavy metal και ζεϊμπέκικα. Εγινε τηλεοπτικό ζευγάρι με τον «Κάτμαν», παίζοντας μαζί σε θεατρικά όπως η «Λίμνη των Κύκνων» και γνώρισε τεράστια επιτυχία, μέχρι να αποφασίσει να αποκαλύψει την αληθινή του φωνή, η οποία ήταν… κανονική. Αυτό έκανε έξαλλη την Πάνια, η οποία και τον απέπεμψε από τις εκπομπές της, τελειώνοντας την καριέρα του…

Οι εκπομπές

Η ελληνική trash TV ουσιαστικά ξεκίνησε από ένα πρόσωπο… υπεράνω πάσης υποψίας, την καταξιωμένη δημοσιογράφο Βίκυ Μιχαλονάκου, η οποία παρουσίασε το «Ερωτοδικείο» στα 90s. Ως… ερωτοδίκης, η Μιχαλονάκου έβαζε στις θέσεις του κατηγορουμένου και των κατηγόρων, μάλλον… αμφιλεγόμενα πρόσωπα, τα οποία συγκρούονταν μεταξύ τους και σε κάθε περίπτωση έβγαζαν γέλιο, έχοντας στο πάνελ όμως και «βαριά» ονόματα, όπως αυτό του δικηγόρου Πέτρου Λεωτσάκου και του ετεροθαλή αδερφού του Ανδρέα Παπανδρέου, Γιώργου.
Οι «αστέρες» της trash TV: Από τον Μr Εθνικά Μπούτια μέχρι και τον... Κάτμαν - Zapping σε μία τηλεοπτική 30ετία
Η Βίκυ Μιχαλονάκου στην έδρα του «Ερωτοδικείου»

Σχεδόν ταυτόχρονα, το κόνσεπτ που έκανε focus στον «τρελό του χωριού» και σε γραφικούς τύπους από όλη την Ελλάδα που αναζητούσαν τη δική τους ευκαιρία να γίνουν σταρ (άσχετα με το αν τελικά εξευτελίζονταν), ανέπτυσσε η νέα παρουσιάστρια Αννίτα Πάνια.

Η Πάνια κατάλαβε γρήγορα ότι η εκπομπή της «Χρυσό Κουφέτο» προσέλκυε «παράξενες» προσωπικότητες οι οποίες ήθελαν να βρουν ταίρι ή να… εμφανιστούν στην τηλεόραση και να γίνουν π.χ. τραγουδιστές και τους βάφτισε… «Παρατράγουδα». Βλέποντας την επιτυχία που είχαν τα θεατρικά και μουσικοχορευτικά «δρώμενα» τα οποία διοργάνωνε με αυτούς τους δύο χαρακτήρες, η Πάνια αποφάσισε να «επενδύσει» σε αυτό. Είναι κοινό μυστικό ότι ο τότε σύντροφός της, ο κορυφαίος συνθέτης Νίκος Καρβέλας, συμμετείχε στο κόνσεπτ «σταροποίησης» μιας σειράς προσωπικοτήτων της trash TV.
Οι «αστέρες» της trash TV: Από τον Μr Εθνικά Μπούτια μέχρι και τον... Κάτμαν - Zapping σε μία τηλεοπτική 30ετία
Πέτρος Λεωτσάκος και Πέπη Τσεσμελή: Από τις πλέον γνώριμες φιγούρες της λεγόμενης trash TV

Περισσότερο ως μια έμπρακτη διαμαρτυρία απαξίωσης στο star system, μια επίδειξη δύναμης και χιούμορ, η Πάνια παρουσίασε στην εκπομπή της «επιλεγμένα» πρόσωπα, στα οποία ο Καρβέλας είχε γράψει «κομμένα και ραμμένα» στα μέτρα τους μουσικά κομμάτια. Σε πρόσωπα που εμφανίζονταν στις εκπομπές της Αννίτας («Παρατράγουδα», «Χρυσό Κουφέτο», «Αϋπνίες», «Je t’ aime»), όπως ο «Κάτμαν», ο «Παναγιώτης Κολλημένος» (έφυγε από τη ζωή πριν από μερικά χρόνια), η «Μαλάμω» (επίσης έφυγε από τη ζωή), ο «Βας-Βας Παρασκευάς» (ζει σε καταυλισμό Ρομά και πουλά καρπούζια τα καλοκαίρια) και άλλοι, σχεδόν μονοπώλησαν το ενδιαφέρον του κοινού με τις περφόρμανς τους.

Νωρίτερα και αφού η Βίκυ Μιχαλονάκου είχε αποσυρθεί από το προσκήνιο, σε αυτό είχε εμφανιστεί ένα τηλεοπτικό δίδυμο με δική του εκπομπή, που είχε προκύψει από αυτή της Μιχαλονάκου. Επρόκειτο για τον δικηγόρο Πέτρο Λεωτσάκο που χτυπούσε το σφυρί με μανία στο «Ερωτοδικείο» για να σταματήσει η Ελένη Λουκά να ουρλιάζει και τη, γεμάτη νάζι, Πέπη Τσεσμελή. Ο Λεωτσάκος έφυγε ξαφνικά από τη ζωή το 2023, από καρδιακή ανακοπή.
Οι «αστέρες» της trash TV: Από τον Μr Εθνικά Μπούτια μέχρι και τον... Κάτμαν - Zapping σε μία τηλεοπτική 30ετία
Ελένη Λουκά, η «φωνή του Θεού» στην trash TV

Από τα τέλη της δεκαετίας του ’90 έως και το 2006, ως «αντίπαλον δέος» των «λαϊκών» εκπομπών του Ανδρέα Μικρούτσικου εμφανίστηκε η νεαρή και όμορφη δημοσιογράφος Σία Λιαροπούλου. Με τις εκπομπές «Μια νέα αρχή», «Το ζευγάρι της χρονιάς» και «Τελική απόφαση», η Λιαροπούλου εστίασε σε συγκρούσεις μεταξύ καθημερινών οικογενειών, «παράγοντας» εκπομπές και ατάκες που αναπαράγονται έως σήμερα και μάλιστα γίνονται viral στη νεολαία όπως οι «και τη βέρα’ς θα police» (εκ του «και τη βέρα σου θα πουλήσεις») και το «Ωχ, ο Σαμίρ και η μάνα - η μάνα του Στέφανου». Η παρουσιάστρια αποσύρθηκε τελικά από την τηλεόραση και σήμερα ασχολείται με τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.

«Ο βασιλιάς της trash TV»

Ανεξάρτητα πάντως από όλους όσοι έκαναν εκπομπές που θέλουν ή δεν θέλουν να αποκαλούνται «καλτ», τον τίτλο του «βασιλιά της trash TV» έχει και θα έχει ένας: ο Φίλιππος Καμπούρης. Ο Καμπούρης ξεκίνησε ως νεαρός δημοσιογράφος στα τέλη των 90s να παρουσιάζει εκπομπές με θεματολογία που έμοιαζαν με τα «μεσημεριανάδικα» της εποχής και τις trash βραδινές εκπομπές. Τη «χρυσή συνταγή» τη βρήκε λίγο πριν ξεσπάσει η κρίση του 2008 στην Ελλάδα, παρουσιάζοντας τις εκπομπές «Made in Greece» και έπειτα «Δεν ήξερες - δε ρώταγες;» και «Ολα στη φόρα».
πηγή protothema.gr
Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…