Πάνω από 4 εκατομμύρια επιβάτες υποδέχθηκε το αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης «Μακεδονία» μέχρι και τις 30 Σεπτεμβρίου, καταγράφοντας αύξηση 7,8% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα του 2024, ενώ ο στόχος, αλλά και η προσδοκία της Fraport Greece για φέτος, είναι να προσεγγίσει το αεροδρόμιο τους 8 εκατομμύρια επιβάτες, όταν πέρυσι

υποδέχθηκε 7,4 εκατομμύρια. Τις εκτιμήσεις αυτές μετέφερε ο γενικός διευθυντής ανάπτυξης της Fraport Greece, Γιώργος Βήλος, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης «Thessaloniki, A Geometry of Taste», την οποία διοργάνωσε σήμερα η εταιρεία με την αφορμή της Παγκόσμιας Ημέρας Τουρισμού, τονίζοντας πως η πόλη έχει φέτος εξαιρετικές επιδόσεις από άποψη επιβατικής κίνησης.

«Έχει μια ιδιαίτερη δυναμική ο προορισμός της Θεσσαλονίκης και αυτό το είδαμε και τους χειμερινούς μήνες, όπου τον Γενάρη και τον Φλεβάρη πέρυσι η κίνηση εξωτερικού ήταν αυξημένη κατά 10,5%. Αλλά ακόμα και για τους περιφερειακούς μήνες του Μαρτίου και του Απριλίου η κίνηση εξωτερικού ήταν αυξημένη κατά 9,5%» σημείωσε ο γενικός διευθυντής ανάπτυξης της Fraport Greece, Γιώργος Βήλος, τονίζοντας πως υπάρχουν όλες αυτές οι προϋποθέσεις για περαιτέρω ανάπτυξη της επιβατικής κίνησης, κάτι που είναι και θα είναι προϊόν συλλογικής προσπάθειας, με στοχευμένες ενέργειες για στοχευμένη προώθηση του προορισμού της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής. Μάλιστα, τόνισε πως αυτήν τη στιγμή υπάρχει αύξηση της επιβατικής κίνησης από όλους τους διεθνείς προορισμούς που συνδέονται με το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης.

 

Στη γαστρονομική γιορτή με «εμβλήματα» το τρίγωνο Θεσσαλονίκης, τη μπουγάτσα και το παραδοσιακό κουλούρι Θεσσαλονίκης, τρία εδέσματα που παραπέμπουν σε γεωμετρικά σχήματα, αναδεικνύοντας τη γεωμετρία της γεύσης που διακρίνει την πόλη, η Fraport Greece ξεπροβόδισε με γευστικό τρόπο τους επισκέπτες μέσα από έναν πλούσιο μπουφέ. Μάλιστα, ο κ. Βήλος τόνισε πως είναι η τρίτη συνεχόμενη χρονιά που η εταιρεία γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού στο αεροδρόμιο Μακεδονία και δη με αυτήν τη θεματική και η επιλογή δεν είναι τυχαία, καθώς η Θεσσαλονίκη είναι παγκοσμίως γνωστή για τον γαστρονομικό τουρισμό και για τη γαστρονομική εμπειρία που προσφέρει. «Η Θεσσαλονίκη κατέχει επάξια τον τίτλο ως παγκόσμιος γαστρονομικός τουριστικός προορισμός. Αυτό έχει αναγνωριστεί όχι μόνο από όσους την επισκέπτονται, αλλά και από την UNESCO που την έχει εντάξει στο δίκτυο πόλεων δημιουργικής γαστρονομίας» τόνισε.

 

Από την πλευρά του ο αντιδήμαρχος Πολιτισμού, Τουριστικής Ανάπτυξης και Διαδημοτικής Συνεργασίας του δήμου Θεσσαλονίκης, Βασίλης Γάκης, έκανε γνωστό πως πέντε αεροπορικές εταιρείες θέλουν να επεκτείνουν τις πτήσεις τους στην πόλη, να μην περιορίζονται δηλαδή μόνο στους μήνες Ιούνιο, Ιούλιο, Αύγουστο, αλλά να ξεκινάνε από τον Απρίλιο και να συμπεριλαμβάνουν και τον Οκτώβριο. «Νομίζω ότι όλοι οι φορείς με αγαστή συνεργασία μεταξύ μας και φυσικά και με τη Fraport, σταθερά, έχουμε αποτελέσματα τα οποία φαίνονται χρόνο με τον χρόνο» σημείωσε, ενώ όσον αφορά τη σημερινή εκδήλωση τόνισε πως για τρίτη συνεχόμενη χρονιά η Fraport, αναδεικνύοντας και τη γαστρονομία της Θεσσαλονίκης, δίνει την ευκαιρία στους επιβάτες που αναχωρούν να πάρουν μία τελευταία γεύση από τη Θεσσαλονίκη.

πηγή voria.gr

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…