«Θεωρώ οιαδήποτε ισοπεδωτική πρόταση η οποία δεν στηρίζεται και δεν εδραιώνεται σε εκπαιδευτικά κριτήρια, ανάξια απάντησης» τόνισε η κ. Μακρή.
Όπως εξήγησε η υφυπουργός: «Τα παιδιά ξέρουν από τον Ιανουάριο, τα παιδιά που είναι υποψήφια στην Γ’ Λυκείου, ότι έχει μειωθεί η ύλη κατά 30%. Ξέρουν από την πρώτη στιγμή ότι οι πανελλαδικές θα γίνουν στην ώρα τους. Η προετοιμασία ήταν πλήρης. Τα παιδιά της Γ΄ Λυκείου , έχοντας και γνώση των υπολογιστών, έχοντας τα περισσότερα και τον κατάλληλο, εξοπλισμό, ήταν εκείνα που παραπονέθηκαν λιγότερο για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Κι επειδή η ύλη καλύφθηκε – δεν γίνονταν περίπατοι, εκπαιδευτικές εκδρομές, δεν έχαναν ώρα- είναι προετοιμασμένα».
«Αρα λοιπόν, αυτό το επιχείρημα, αδικεί και τα παιδιά, που παρά την πανδημία, μαζί με τους εκπαιδευτικούς τους, έδωσαν τον εαυτό τους, την ψυχή τους, όλη τους την αγάπη για το ρόλο τους, προετοιμάστηκαν. Γιατί ισοπεδωτικά θα πρέπει όλα αυτά τα παιδιά, που προετοιμάστηκαν και νιώθουν έτοιμα να ανταποκριθούν σε αυτήν την διαδικασία, με μειωμένη ύλη ακριβώς λόγω της πανδημίας, να θεωρήσουμε εκ των προτέρων, ότι είναι ανίκανα να περάσουν αυτήν την δοκιμασία» υπογράμμισε η υφυπουργός Παιδείας